NA PROGRAMU

Home
  • Home
  • VESTI
  • DAMIR URBAN SE VRAĆA KUĆI… “SJEĆANJA”… ALI I ONOJ BEOGRADSKOJ!

DAMIR URBAN SE VRAĆA KUĆI… “SJEĆANJA”… ALI I ONOJ BEOGRADSKOJ!


Sumanuto je pričati o tome koliko beogradska publika voli Damira Urbana.

Svaki njegov BG nastup izgleda kao da je u njegovoj sobi. U sopstvenoj kući… Ogromnoj. Sa na stotine i hiljade zvanica… Ali intimna, domaćinska atmosfera ne može da se porekne.

Kao kuća je već dve godine velika želja žitelja prestonice da ga opet vide uživo. I hoće! U subotu, 14. aprila u SubBeernom centru.

Ali pre toga se sluša ,,Kuća sjećanja”.

Novim singlom, na neki način, odata je počast velikim autorima i muzičarima. Svakodnevno učeći od Elvisa, Lennona, Dylana pa do Joni Mitchell, Kristoffersona, Simona & Garfunkela i svih ostalih, onih nešto manje, ali i onih svima poznatih umetnika, bend je ovog puta odlučio da se odmakne od istraživanja zvuka i da se okrene isključivo pesmi i tome da joj se posveti zaslužena i potrebna pažnja.

Upravo zato, a svesni da najbolje zvuče kada sviraju svi zajedno, bez zasebnih snimanja pojedinačnih instrumenta i izbegavajući pogodnosti koje nudi današnja tehnologija, bend je pesmu gotovo u celosti snimio uživo, onako kako to rade svirajući na koncertu.

​Tekst ,,Kuće sjećanja” govori o uvek uzaludnom pokušaju da pobegnemo od prošlosti, lične ili kolektivne; o tome kako je svaki korak koji u životu učinimo podjednako važan i da tek kada prihvatimo prošlost kao nešto što se ne može izbeći, a ni promeniti, tek tada, možemo očekivati i graditi bolju budućnost.

Video spot za pesmu ,,Kuća sjećanja”, autorski zajednički potpisuju Milica Czerny Urban i Damir Urban.

Nina Sabo, talentovana riječka glumica, i Damir Urban, kao jedini akteri spota, utelovljuju istovremeno lik prošlosti, ali i ocrtavaju osobe koje nikako ne mogu da uteknu prošlosti.

„Smatrali smo da pjesma govori dovoljno već sama za sebe i da nema potrebe slikom podvlačiti ono što je već svima jasno. Zato smo se odlučili za svojevrsnu igru asocijacija i pokušali se slikom povezati uz pjesmu, tako da slušatelju ne smetamo u slušanju pjesme, već da samo pokušamo otvoriti još pokoja vrata interpretaciji”, opisali su novi spot Milica i Damir.​

Ulaznice su dostupne na svim Eventim prodajnim mestima po ceni od 1.000 dinara.

Ako ih bude ostalo, na ulazu u SubBeerni centar koštaće 1.200 dinara.

 

Foto:  Milica Czerny Urban